Tuesday, June 7, 2011

OLA!:)

Moi kaikki! (: eli oon Tanja 16v ja muutin just Espanjaan perheeni luokse. Asumme Fuengirola nimisessä kaupungissa ihan lähellä Malagaa:) Perheeni muutti vuoden vaihteen alussa tänne, mutta jouduin käymään perus koulun loppuun, joten muutin ihanille naapureillemme:) Nyt kun päätin peruskouluni muutin takaisin perheeni luokse. En ole ikinä aikasemmin asunut ulkomailla, joten tämä on vähä pelottavaa.. Peruskoulun jälkeen olisi tarkoitus aloittaa syksyllä lukiossa, täällä Espanjassa. Pelaan tennistä joten muutimme vähän myös harrastukseni takia tänne. Ja niin mitä muuta sanoisin.. En ole ikinä ennen kirjoittanut blogia mutta mun kavereilla on blogeja ja rakastan niitten lukemista ja ajattelin että kun muutin olisi kiva kirjoittaa ja ajattelin kokeilla millaista tää sit on:)) !

7 comments:

  1. oooi kirjotat sitte kauan ja pitkään ja aina niin sustakin kuulee, joohan:) mie muuten vissiin oon tulossa teille käymään syksyllä tai talvella tai jossain välissä:--D

    ReplyDelete
  2. oioi luen tätä aina:)) <3

    ReplyDelete
  3. miks alunperin sun perhe muutti espanjaan ?:)

    ReplyDelete
  4. mun isä sai töit sielt ja vähä niiku mun harrastuksen takii :) tai niiiku koko mun perhe pelaa tennist melkee paitsi äitä:D

    ReplyDelete