Tuesday, July 26, 2011

nothing special

















new shoes!


 ILTAA!
Noniin en oo ottanu oikee kuvii viimeviikol, joten laitoin jotai pari viikkoo vanhoi kuvii kisoista ja ku olin shoppaa! Viime viikol oli treenit niiku ain ja mulla piti olla kisat, 16v sarjassa mut ei ollu muit ilmottautunu joten ne peruttiin. Sit ku niitä kisoja ei ollu nii mut laitettii pelaa miesten sarjaa mis mun isä kisas kans :-D ! Olin aluks sillee et ei mut sit kelasinki et olis iha kiva kokeilla miten pärjään. Pärjäsin yllättävän hyvin, hävisin kyl mut en iha pystyy 6-3 7-5. 
Tiistaina fysiikassa aamulla juostii rannalle 8 aamul. Oli iha sika jees koska ei ollu nii kuuma ja aurinko oli noussu niiku pari tuntii aikesemmi, oli just sopiva ilma. Ku tultii rannalle juostii siel sit edes takas kaikkii kisa spurttei jne, sit juostii takas clubille. Välil fysiikas mennää juoksee ylämäkii, pelataa fudist, venytellää vaa (jos kaikki on tosi väsyneit ja on peli samana päivänä) ja ja kaikkee muutki kivaa ja rankkaa. Enää viikko tätä treenii ja tauko hetken :-) ! JEE!
Perjantain olin hierojal. Se hiero mun säärtä tai no jalkoi koska ne oli aik jumis ja kipeet. Enimmäksee menin mun säären takii sinne ku se on enne ollu kipee sit se parani ja nyt taas on ollu kipee. Se kyl autto sen jälkee. Olin ekaa kertaa hierojal mut kannattaa oikeesti mennä. Se on niiiiiiin ihanaa!!! 
Ku lauantaina hävisin nii ei ollu sit illal enää pelei eikä seuraavana päivän, nii olin vaa koton chillasin taas iha huolel katoin vaa Jersey Shore ja O.C. En oo ikin enne kattonu O.C, ku tulin tänne enne ku alko noi hullut treenit alotin kattoo sitä ekasta jaksost lähtien ja jääny siihe koukkuu! Se on iha sairaan hyvä. Kävin uimassa meijän altaalla ja takas vaa kattoo koneelt noit sarjoi. Ain ku mul on vapaat nii en tee yleensä mitää nukun tai katon jotai sarjoi, oon vaa koton ku ei jaksa tehä mitää... Mutta joo ja joku päivä tällä viikolla mennää kait koko clubin kanssa vesipuistoon ja vietetää yhes aikaa koska ei moni enää treenaa ens kuus nii paljoo. Otan taas kuviii paljon yritän kirjotella vähä useimmin tänne, yleensä ei oo ollu aikaa kirjottaa tai en oo jaksanu mut nyt ryhdistäydyn!:-D AINII! Ja noi mun uudet niken kengät, ooh! Oltii 2vk sit nike stores siel on iha älyn halpaa mut joo nii siel oli yks hylly joka oli iha täyn kaikkii värikkäit tennareit. Rakastuin siihe hyllyy siel oli niin paljo erillaisii mitä en ollu ikin enne nähy. Monii kenkii enne ku päädyin noihin, halusin jotkut tosi räikeet kengät:-) ajattelin et noihin vois vaihtaa jotkut värikkäät nauhat.. Pitää mennä!
Ciao!






2 comments:

  1. ihanat kengät oon kade!! me käydää muuten aina perheen kanssa tuolla ostoskeskuksessa!:) näitä sun kuvia kattellessa tulee niin ikävä tota mestaa (siis koko malagaa) :(

    ReplyDelete