Sunday, July 17, 2011

WEEKEND!
























ILTAA!
Miten teijän viikonloppu meni ? :-) 
Mul oli ihana viikonloppu. Ei ollu kisoja siks oli ihana, ku sai olla kotona ja chillailla vaa :-) Perjantaina oli vaa 8 aamul fysiikka sit oli 10 treenit loppu joskus 2 aikaa ja loppu päivä oli vapaata, joten mentii siskon kans ostaa mulle lehti ja vietii Opsi vikan kerran kunnon lenkille, koska sen omistaja tuli hakee sen. Sisko oli aika surullinen ku koira lähti. Olin myös mut kyl me nähää Opsii vielä :-)Sitten lauantaina piti nähä Sanni Malagan keskustassa, mut se vähä kusahti. Ku eka en saanu kyytii sit sanottii et menisin junalla mut en osaa mennä junalla nii ei sit nähtykkää.. Nii mentii veneilee kavereitten kanssa ja oltii semmoses rinkulas joka oli veneen perässä kiinni. Se oli iha sika siistii huusin vaa koko matkan:-D! Vihaan uida meri vedessä, se on nii suolasta ja pahaa. Sit se vene oli niiku kalastusvene/moottorivene semmonen espanjalainen perus vene, sopivan kokonen mahtu hyvin ihmisii, niiin siin reinas oli pari senttii reunasta auki että aika kun vene keikku vettä vaa tuli sisää. Illalla mentii ravintolaa syömää ja katottii ilotulituksia rannalta. Tänään nukuin tooosi pitkään ja menin sitte clubille chillaa. Koko viikonlopun oon vaa ottanu iisisti ja nauttinu:-) 
Viimeviikonloppuna olin kisoissa hävisin iha pystyy... Se mun vastustaja ei ees ollu hyvä pelaa, tein kaikki virheet eli sen ei tarttenu tehä mitää ku lyödä mulle takas nii löin vaa pitkäks tai yli. Huhhuh. Sit mul meni treenit vähä ala mäkee ku olin niin ärsyyntyny miten pelasin, menin iha sekasin matsis.. Mun matsi myöhästy iha sikan pääsin pelaa joskus puol 11 vaik mul olis pitäny olla 9. Mut sit nyt loppu viikosta treenit on menny hyvin, alkanu miettii niit virheit mitä tein pelis ja parantaa ens viikkoo varten. Enää pari viikkoo tätä kesä treenaust ja sit PAULA TULEE TÄNNE YLI VIIKOKS!!! JEEE!!! oon laskenu koko ajan et monta päivää et se tulee ja koko ajan vaa lähenee päivät :-) mutta joo meen täst syömää huomen taas herätys 7 koska 8 on fysiikkaa.
Miten teijän loma on menny muute? :-)
Ciao!


10 comments:

  1. jaaauuu ihanii kuvii honey ! näyttää nii kivalt ois siistii päästä sinne kans :)) muute onks sul treenei sillonki ku paula on siel? :)

    ReplyDelete
  2. thanks dude !!!!!!! yeah welcome:) eei ei sillo oo tää kuu vaa loppuuu :)

    ReplyDelete
  3. Kamala ku sul on paljo treenei!:D kiva blogi!=)

    ReplyDelete
  4. Heyy, i live in Barcelona i'm 17years old what your name?
    adrigc_14_14@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. ooh ihana blogi, ehdottomasti lisäsin itteni lukijaks ! rakastan espanjaa nii tätä on tosi kiva lukee ♥ ja oot tosi nättiki ja sul on ihania kuvia ^^

    http://beww.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. veu: nojoo:D mut se on vaa onneks nyt kesäl vaa sillee 5h päiväs, et kyl mul jatkoski tulee olee paljon treenei mut ei noi paljoo. Kiitos :)

    Adri: Hi! I live in Fuengirola. My name is Tanja and i` 16 years old. I added you to my messenger!

    AINO: oi kiitos paljon!! :) <3 joo käyn kattoo sun blogin !

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Okay,thank :)
    besos desde Barcelona :D
    http://adrigarciacobos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ihana toi jet setin kello,, mist niit saa??

    ReplyDelete
  10. tosi monesta koru liikeestä :) en tiiä mistä mun on ku sain sen lahjaks, mut oon nähy monessa koru liikkeessä niitä:) kiitos!

    ReplyDelete