Saturday, August 20, 2011

I bet sucks to be you right now



näyttää iha leikkaus arvelt



tippu katolta :(


HEISSAN!
En oikee jaksa tnää kirjottaa mitä on tapahtunu, mut kerron lyhyeesti. Tänään loppu koulu 2 toisaalta Nealta loppu 12, koska sil ei oo jotaikin tunteja ku se on vaa ekan kurssin tääl.. Joten mentii meille ja "tehtii" yhessä läksyjä. Saatiin kyllä pari tehtävää tehtyä ja juteltii sit vaa kaikkee. Olin myös clubilla kävin nopee moikkaa ihmisii ja oon vaa chillannu kotona. Tää viikko on kyl ollu rankkaa.. Joka päivä on ollu läksyi ja joka viikko sanakoe tai jotkut kirjotelmat tai jotakin muuta hommaa. Niin paljon tehää.. Mut meen nyt nukkuu nii voisin huoemma kertoo vähän enemmän ja tehä ehkäpä musa postauksen:)!
CIAO!!!

5 comments:

  1. heii haluisiksä tehä postauksen jos kerrot sun elämäst espanjas, ja sillai mite eroo suomee? millases koulus oot ja sillai, ku mietin just et ootko suomalaiseslukios siel vai mitä? :D

    ReplyDelete
  2. joo voisin mä:) juu oon mä suomalaisessalukiossa. Voisin tehä sillee ku en keksi muuta tai no ens viikol voisin ehkäpä tehä:)!

    ReplyDelete
  3. olet söpö t. salainen tyttöihailija suomesta joka tykkää pepustasi

    ReplyDelete