Wednesday, August 3, 2011

i can't wait to see you!





 mami














clubin paita


MOOI!
Mul ei oo oikee  mitään kerrottavaa tai no en jaksa kirjottaa pitkää tekstiä. Oon ollu rannal viikonloppuna ja näin Keiturii ja hengattii vaa ulkon jne. 
PAULA TULEE HUOMENNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! On ollu iha kauheen ikävä Paulaa nyt nään sen huomen lentokentäl pitää olla joskus 5 aikaa :))))))) oujea! Tehää sen kans sit joka päivä postaus meijän päiväst! Ja on myös kauhee ikävä muitki kavereit suomes :/ mut saatan tulla käymää tän vuoden lopussa, ajatus oli et tulisin pelaamaan sm kisoi suomeen talvella mut pitää viel kattoo onks se mahollista! :-) meen nukkuu ku väsyttää ja sit viel takas clubille kattoo Jojon ja Tarinan treenejä.
Ciao!

7 comments:

  1. onks sun oikee nimi tanita? ja ootsä osaks ulkomaalanen? ihana blogi :)

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: eei siis mua sanotaa tanitaks koska tanja mun nimi sit nita tarkottaa pient nii oon niiku pieni tanja en mä tiiä :D valkkun keksimä

    Ida: kiitoos:)

    ReplyDelete
  3. Mä lähen myös tänää sinne Fuengirolaan, ja mun kone laskeutuu joskus 5!

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: Aijaa, kuka oot:D?

    ReplyDelete
  5. Oiii ihan sairaan ihana blogi!=) Oon ollu kerran Fuengirolas maaliskuun alus 2010 ja meen uuestaan lokakuun vikaks viikoks. Et tiiätkö minkälai sää siel on siihen vuodenaikaan?(: Et voiks oikeesti uida meres yms? Paljo lämpöö silloin? Matkatoimistot antaa ymmärtää et aina voi uida jnejne:D Viimeks ku oltiin oli n. 20 joka päivä ja välil sato mut paisto suurimmaks osaks ja paikallisil oli untuvatakit pääl! Et nii..:D:D ois kiva jos vastaisit (=

    ReplyDelete
  6. Noora: Lokakuussa kait pitäis olla viel jonku verran lämpöö koska syyskuussa vielä on. Mut en oikee osaa sanoo, koska muutin tänne vast kesäloman alussa ja en itekkää tiiä säästä mitää :D! mut varmaa jos netist ettii nii löytää :)

    ReplyDelete