Monday, August 15, 2011

School is cool... NAAT






ekan jakson kirjat tuli vihdoinki

tein siskolle hiukset!:)
HEISSAN KAIKKI!
Loma on sit ny officially loppuu!!!! Kauheen nopee meni loma..
No sunnuntaina olin treenaa pitkästä aikaa isän kanssa. Meni iha päin persettä. Iha ku ei olis pelannu tennist ikin. Noo lopus alko sujuu ku ennenki, ainaki melkee :D. No sit menin taas illal pelaa Carmenin kans ja suju paremmin. Hävisin kyl mut olin iha tyytyäinen. Menin sit kotii laitoin kamat valmiiks aamua varten, koska koulu alko 9 aamul..
En ollu yhtää innoissaa kouluun menemisest. Eka olin iha sil asenteel etten oikeesti haluu skolee. Sanoin kaikille kavereille facebookissa etten oo yhtää innostunu näkee uusii naamoi ja ei oo yhtää kouluu meno fiilist et loma meni liian nopee ku treenasin koko loman.
Aamul 9 piti olla koulun liikka salissa, joka oli ulkona semmoses pienes aluees, kahen talon välissä :D Oltii siel sitte kaikki oppilaat ja vanhemmat. Oli tosi kuuma jo 9 aamul kaikki vaa heilutti vihkaa siel. Eka oli rehtorin puhe ja sitte opettajien esittely ja mitä ainetta opettaa. Ja sitten jaettiin luokkiin ja mentiin omaan luokkaan. Sit jaettii miljoonii eri lappuja ja esittäytymist iha perus juttuu mitä ekan päivän tehään. Sit koulu loppu 12 ja menin kotii olin iha väsyny. Vaik menin aikasin nukkuu sillee 11 aikoihin suunnillee ja heräsin vähä enne 8 vaik mun koulu on iha 2min kävely matkan pääs. Mut joo ja sitte nukuin ja kerroin kaikille miten koulu meni XD et selvisin siit hyvin. Sit käytii daddyn kans hakee mun ekan jaksot kirjat ku myöhästyin siit vikast tilaus päiväst nii ne kirjat tuli nytte vasta. Onneks ekana päivänä ei tarttenu niit. Ja sitten olin treenaa huomisiin kisoihin, joitten piti olla tänään mut siirrettiinki huomen. Eka sanottii et mul olis ollu 12.00 päiväl peli, mutta oon koulussa en voi mennä viel iha kesken päivää nii vaihettii se sitte 16.00 ja tietenki mul loppuu huomen 16.00 koulu, joten joudun lähtee 14.00 koulusta. Iha hyvä tällee eka kunnon koulu päivä ja en oo siel XD no mutta joo.. Vähä viel jännittää se et mä ja lukios... Iha sika outoo.. Mut nyt ku koulu alkaa ja mul on joka päivä johonki 2 tai 3 tai 4 asti koulu ja sit on treenei mahollisesti nii yritän kirjottaa tänne ku on aikaa.. ja kertoo miten on menny ja jaksanu! Moni on sanonu et lukios hajoo pää eikä jaksa ja se vie paljon aikaa, se vähä pelottaa mut pitää vaa muistaa et jos haluu hyvän duunin nii pitää jaksaa vaa! :-)
Hyvää koulun alkua kaikille!:-)
Ciao!

4 comments:

  1. asuksä ny viel espanjans vai kui?? :D:D

    ReplyDelete
  2. nojoo moni sanoo et se on vaikeet ja sillee mut kyl me salee pärjätää -b mut oikees oot hey chemppii goddamn sul on viel kiireempää nyt ku enne holy shit -leo

    ReplyDelete
  3. ootko jossain suomen kielisessä koulussa sielä?:)

    ReplyDelete
  4. moonika:jjuuu asun asun
    Leo: nojoo lets see onneks nyt on viikonloppu!!!! pääsee hengähtää hetkeks
    Anonyymi: joo suomalaisessa lukiossa:)

    ReplyDelete