Saturday, September 24, 2011

But I'm pretty sure It ruled, Damn











toi video!!!
ILTAA!!!
Mitä teille kuuluu?? Mulle ihan jees. Tää viikko on ollu iha perus niiku ennenki treenii kouluu treenii kouluu ja nyt loppu eka kurssi ja olis ens viikolla KOE VIIKKO!!!!! Shiiit.. Oon alkanu lukee viikol kokeisii vähä ja nyt viikonloppuna lukenu myös. Mul on ma: musan koe, koe viikko alkaa vasta ti ja silloin mulla on heti ekana äikän koe, ti: espanjan koe, to: ruotsin koe, pe: matskun koe ja sit on viikonloppu välissä. Sit taas seuraavalla viikolla olis ma: enkun koe ja ti: psykan koe. Sit alkaa toinen kurssi 2pv ja alkaaa FEERIALOMA!! eli syysloma. Täällä ferialomalla on yhtä juhlaa, aamuu asti. Sanoin just kavereille et nax ku ei tullukkaa meille syyslomalla kun puhuttii et tulis tänne mut niil on ykkösristeily tai jotai muuta perhe matkaa. :-D silloo räjähtää :D ainaki toivon nii mutta joo. Mun piti tehä tämmönen nopee postaus taas pahoittelen, mut mulle kuuluu muuten iha hyvää. EIlen ei voitu treenaa, koska sato vettä. Vihdoinki! On ollu monta päivää putkee kuumii päiviä, nii oli just hyvä et sato. Jaaa tänään käytii daddyn kanssa Ikeassa. Ostettii mulle semmonen vaatehylly ja uus pöytä lamppu, et nyt mun pitäis pistää mun huonet kuntoo ja ostaa viel pari pikku tavaraa niin se on valmis. Voisin ens kerral kirjottaa vähä enemmän olis asiaa tosi paljon kaikkee kouluu lukioo liittyvää.. Mut sitä mun piti sanoo et kommentoikaa tähä et mitä postauksii toivotte ja kirjotan toho vieree semmosen listan ja sit vedän yli aina ku oon tehy sen postauksen minkä ootte halunnu:) ja haluun myös kiittää teitä lukijoita jotka luette mun blogia :D oon saanu FB kavereilta semmosilta myös joitten kanssa en oo puhunu ikuisuuksii et lukee mun blogii ja pitää päivittää kertoo kuulumisii jne piristi iha sikan päivää :D :) kiitoskiitos mutta joo mun pitää nyt mennä kotiiiin katto JERSEY SHORE!!! Uudet jaksot tullu nyt kaikki kattooooo!!
Ciao!

8 comments:

  1. tykkäisin erittäi paljo et kertoisit enemmä itestäs. siis siihe tyylii et miks muutitte niinku mun käsitykse mukaa suomest espanjaa, onks sul espanjalaisii sukulaisii? millane perhe sul on ja millasist asioist pidät eniten ja mitä arvostat. oisin tosi kiitollinen tollasest postauksesta ! :)

    ReplyDelete
  2. ois tosi kiva saada postaus siitä et millanen se koulu on ? onks siel kivoi ihmisii ? millanen sun luokka on siellä ? ja ootko saanu jo paljon kavereita sieltä :) ja sit ois kiva jos laittaisit siihe postauksee kans kuvii paljon kaikista kivoista tyypeistä :))

    ReplyDelete
  3. jersey shore on paras ohjelma oikeesti! :D Sellane postaus ois kiva, mis sä "haastattelisit" jotai sun espanjalaisii kavereit tai jotain ulkomaalasii vaik sielt tennis clubilt, et millane käsitys niil on suomest maasta/ihmisistä/missä se sijaitsee/pääkaupunki/miltä se kieli kuulosta yms. :D

    ReplyDelete
  4. kysymyspostaus ois kiva, et me saatais laittaa sulle kysymyksii ja sä vastaisit sit niihin

    ReplyDelete
  5. Skolepostaus ! ;))) -leo

    ReplyDelete
  6. Voisin tehä skole postauksen mutta luokasta en voi sillee koska joka kurssin alussa tulee uusii tai niiku luokkalaiset vaihtuu jotkut menee takas suomee on vaa 1kursssin niii en sit ttiä miten se onnistyis mut jonkulaisen koulupostauksen voisin tehdä:) ja pistäkäää vaa lisää ehdotuksia:)!

    ReplyDelete
  7. sun blogi on nii kiva<3 onks siel muute viel miten kuuma?:D

    ReplyDelete
  8. sun myös!!! :) NO ON!!! mut onneks ilma viilenee vähä :) sillee ettei oo enää yli 30 astetta

    ReplyDelete