Friday, September 16, 2011

I don't have a clue what to do when it comes to you

aww
HEISSAN!
Oltii Malagassa tiistaina musa museossa. Oli iha siistii nähä kaikkii erillaisii ja vanhoja soittimia. Sen jälkee mentiin mäkkiin syömään. Ahh lasten ateriiaa!! En ollu syönyt mäkissä sen jälkee kun tulin tänne. No mut joo ja sitten mentiin käymään kaikissa kaupoissa. Ja löysin ihanan hameen zarasta 5e vaan!!!!!! Katottii myös kenkiä, oli tosi paljon kaikkia ihania vaatteita, mutta mun piti ettiä semmosta hametta niiku on ne chino housut niin semmonen saman värinen hame. Sitten loppu viikosta koulun jälkeen olin treeneissä ja alko fysiikka tällä viikolla. Keskiviikkona juostiin clubilta rannalle ja ranta tietä ja sen jälkeen ajateltiin tyttöjen kanssa, että käydään uimassa nopeesti vaatteet päällä. Fysiikka opettaja huus että minuutti aikaa käydä uimassa. Juostii vaan sinne aaltoihin vaatteet päällä ja kaikki vaa katto meitä ku hulluja oltais oltu XD ja hyvä ku vaatteet oli märät ja juostii takas clubilla. Pikkase kaikki katto xd mutta joo. Tänään loppu koulu 1 ja tultii clubille kavereitten kans tekemään läksyjä mut juteltii se koko aika vaa ja mul oli 4-6 treenit. Ja valkku ei ollu eli pelattii vähä pisteitä, sitteń valkku sanoo että 8-10 illalla treenit? En yhtää jaksais niiku 4h ja nyt on perjantai... Huomen pitäis mennä tekemään tokan kurssin kirjojen tilaus enne 2 ja sitten ostamaan yks paita ja illal mennää ulos kavereitten kanssa ja Emma tulee meille yöks !!!! mutta joo pahoittelen viel ettei mua näy koneella, koska se meijän netti...
Ciao!

8 comments:

  1. rakastan sun blogia!:) Onks sun äiti ja iskä molemmat suomalaisia vai miten?=)

    ReplyDelete
  2. onko sulla siellä paljon suomalaisia kavereita? :) kuullostaa ihanalta toi sun elämä siel!!

    ReplyDelete
  3. osaatko puhua espanjaa ?

    ReplyDelete
  4. ja miten muutitte espanjaan ? :Donks sun vanhemmat siis vai mitä häh:D

    ReplyDelete
  5. hei ota kuva tost sun laukusta!:D haluun nähä sen paremmi se näytti hienolt:))

    ReplyDelete
  6. hei tee postaus siitä koulusta siellä ja sun luokasta! :) et onks siellä niinku kivoja tyyppejä etc. sellanen ois tosi kiva (:

    ReplyDelete
  7. Anonyymi:kiitos:)! Mun mami on tansaaniasta ja mun daddy on suomesta
    Anonyymi: koululaisia :D kiitoskiitos:) vois enemmän panostaa bloggaamiseen kun saadaa netti
    Anonyymi: joo koko kesän kun treenasin opettajat puhu espanjaa, vähän kyl enkkuu mut enemmän espanjaaa mut osaan mä vähä puhuu ja opiskelen sitä myös koulussa:)
    Anonyymi: mun piti/pitää tehdä postaus miten tulin tänne ja kuka oon mut en oo ehtiny ja on ollu muita postauksia mitä oon halunnut tehdä, mut muutettii tänne koska daddy sai töitä täältö ja koko perhe paitsi mami pelaa tennist niin senkin takia
    Anonyymi:juu voisin ottaa postauksen laukun sisällöstä joku päivä ja laukusta
    Anonyymi: juu voisin mä:))) teeen semmosen postauksen johon voi laittaaa ehdotuksia mitä haluutte ja sit tehä teijän mukaa:)

    ReplyDelete
  8. uuu noi kengättt nyyyh 12e:(((( miss ya, tee postaus sun talost tarkemmi mussu?<3 t.pepun ihailija

    ReplyDelete