Saturday, October 8, 2011

HAASTE!

Kiitos emille haasteesta !

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Haastoin: 
Kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni:
1. Ennen kun alotin tenniksen, harrastin street tanssia. Tykkäsin tanssista tosi paljon. Ja viel ku street ei ollu sillee hip hoppii eikä showta vaan semmoinen välimuoto siitä. Harrastin sitä joku 4 vuotta, kunnes lopetin. En jatkanut tanssii enää, koska olisin halunnut kilpailla, kilpa ryhmään. Mut sitten olis pitäny mennä niihin koe juttuihin enkä sit jaksanu ja jotain muutakin säätöö siitä sit tuli. 
2. Sain just kuulla tänään treeneissä suomalaiselta tutulta joka tuli espanjaan käymään, että voittaisin jo mun daddyn :D Piristi päivää tosi paljon :DD 

3. Tää on nyt mun 5 vuosi ku pelaan tennistä. Tykkään ihan sairaasti pelaan tennistä. Siin tai niiku oon kentäl en ajattele (yleensä) mitään tai sit kun on tosi vihane tai potuttaa joku asia nii purkaan sen yleensä treeneissä. Valitan monesti, et on rankkaa enkä jaksa aina tai sattuu johonki paikkaa mut sit olisi tosi outoo jos en harrastaisi ku on tottunu nyt siihe. Ja vaik se on vaikeet nii pitää ain muistaa et jos haluu huipulle nii pitää tehä töitä sen eteen :)
4. Mul on tosi kova ikävä kaikkii kavereita suomes. Mua ärsyttää se kyl iha sikan ku jotkut tulee silleen etten oo puhunut niitten kans pitkää aikaa ja sit en oo ees puhunut parhaan kaverini kanssa pitkään pitkään aikaa... No mut joo toivon et pääsen lomalla käymää siellä:) <3


5. En käytä hirveästi korkkareita. Tykkään kyl käyttää niit mut enemmän tennareista. Haluaisin monet converssit vansit niket adidakset ja vaikka mitä.. Haluun kyl korkkareitki XD mut tennarit on mun juttu :)
6. Oon välil kelannut et haluisin punaiset hiukset XD muistan kun mul oli 2v sitten blondit, sit mul oli otsa hiukset, sit värjäsin ruskeiksi ja leikkasin lyhyeeks ja sain  kunnon Rihanna huutoi ja sit ajattelin jos mul olis punaset saisin enemmä huutoo :D mut saattaisin kyllästyy siihen värii tosi nopeesti..


7. Olin enne tai no ennen kun menin ylä-asteelle tosi hiljanen ja ujo.. Ehkä kukaa ei usko sitä, koska puhun tosi paljon, sosiaallinen ja sekoilen välil :D mut oon mä vielki ujo joissai tilanteissa  ja sanon suoraa yleensä asioit mitä mieltä oon ja jos on tapahtunu jotai riitaa tai jotai nii sanon suoraa et mikä mättää jne.. Moni on sanonu et ihailee sitä et pystyn sanoo suoraa asioit, mut välil siit kyl tulee vähä ongelmii ku sanon suoraa XD Mut mun mielest on parempi sanoo suoraa.
8. En tiiä mitä enää kertoo... Rakastan kuunnella musiikkii. Siks mul on aina iPod mukana minne ikinä meenkää :D Kuuntelen RnB ja Hiphoppii tai no kaikenlaista mut  semmosii tanssi biisei enimmäkseen. Kuuntelen myös semmosii mitä ehkä muut ei kuuntele niin kuin Bow Wow jne. Ehkä ku tanssin sillo nii streetis oli ain semmosta hiphop musaa ja tykkäsin siitä ihan sikan ja tanssii vaan sen mukan. Muistan vielki joitakin sarjoja XD
j

2 comments:

  1. voisitsä laittaa jonkus videopostauksen joskus?:) olis tosi kiva.

    ReplyDelete
  2. Ehkä kukaa ei usko sitä, koska puhun tosi paljon, sosiaallinen ja sekoilen välil :D < ai välil ???????????:D aina<3

    ReplyDelete