Wednesday, October 5, 2011

YEA BUDDY!!!

Ahhh tää tunne ku netti tuli tänää VIHDOINKI kotiin <3 mulla ei oo oikee paljoo kuvii mut halusin vaa kirjottaa tänne jotakin :D



toisen kurssin kirjat
Kivat rajat jalois mulla tossa kuvassa XD Enään muutamapäivä koulua jäljellä ja alkaa SYYSLOMA! Huomenna täällä alkaa Feriat eli party everyday. Markkina alueelle rakennettu tivoli ja vuoristorata ja muitakin laitteita. Ajateltiin kavereitten kanssa, että mentäis porukalla sinne vuoristorataan joku päivä :-) mutta joo nyt ku aaaah.. Netti toimii niin voisin tehä videopostauksen!!! Ja kaikkii muita mitä ootte toivonut:) Semmosen kunnon et höpötän kaikkee kuulumisii joku 5min? Riittäis? Jaa kun on syysloma ehin kirjottaa vaikka joka päivä ja kertoo enemmä mitä kaikkee on tapahtunu ku on tapahtunu tosi paljo just kaikkee Berliinin matkaa jne :)) nyt nukkumaan>
Ciao!

Ps. mun piti viel sanoo et oon tosi pahoillani kaikille jotka on kirjottanu mulle inbox tai chat enkä oo vastannu, koska oon ollu podilla tai läppärillä clubilla ja yleensä kirjottanu blogia ja podilla fb.. Mut nyt ku on netti koton nii sovitaa millo vaihetaan kuulumisia:)

3 comments:

  1. alkaa perjantaina ja koko ens viikko lomaa:))) entä teillä? onks teillä mitää lomaa? :O

    ReplyDelete
  2. tosi kivan kuulosta! ja siis mulla tuli vaa mielee että osaaksä jo espanjaa puhuu hyvin siellä? :-)

    ReplyDelete