Sunday, December 4, 2011

But when it's over and it's gone, you almost wish that you could have all that bad stuff back, so you could have the good.

 Lauantai iltapäivällä saatettiin Sunna lentokentälle. Meijän oli tarkotus käydä markkinoilla päivällä, mutta tulin kipeeksi viime yönä.. Olin just sanonu et miten mä en oo voinu tulla kipeeks, kaikki muut ollu kipeenä paitsi mä. Viimeks suomessa olin kipeenä ja tietenki tulin sitte viikonloppuna kipeeksi. Olo ei ollu mikään mahtava, väsytti tosi paljon ja sattu joka paikkaan. Harmi kun Sunna tuli meille niin kaikki oli vähän kipeitä ja kaikki oli koulussa ja töissä eikä ehitty tekee kauheesti mitään. Näin lentokentällä Tian ja ostin siltä pari kirjaa ja hyvästeltiin :( nimittäin Tia meni takas suomeen, mutta kyl me nährään viellä!
Mutta joo, oon vaa levänny nukkunu koko ajan ja eilen illalla kaveri tuli käymää 10 aikoihin kun olin heränny katottiin Jersey Shore ja juteltiin. Huomen on koulua ja lukiogaala.... Saa nähä mikä olo on huomenna et meniskö kouluu. En viittis olla kotona ku muuten jää niin paljon jälkeen kaikesta. Täs on vähä kuvia pari viikkoa sitten clubilta, kun juhlittiin Larin synntereitä.
birthday girl !!
i will never say never
Ciao!

No comments:

Post a Comment