Saturday, December 31, 2011

Don Carlos


Oli kisat ke Don Carlosissa Marbellassa päin. Ja en päässyt finaaliin. Oli vastassa Englannin ykkönen. Käytiin perjantaina katsomassa finaaleja. Toi Don Carlos club oli tosi hieno. Siel oli night club ja hotelli. Tultii 4-5 aikoihin kotiin ja söin ja menin sitte kaverille viettää loppu iltaa. Tulin joskus puol 12 aikoihin kotiin ja oli outo fiilis. No ei siinä kauaa kestänyt ku oli iha kipee olo. Päähän sattu paljon, kylmä, flunssanen olo. Blaah just ennen kun on uusvuos ja kipeenä. Tänään oon nukkunu koko päivän ja en ole varmaankaan lähössä ulos kun sattuu joka paikkaan. Saatan käydä clubilla hetken aikaa ja tulla takasi kotiin lepäämään. Pitäkää te muut hauskaa ja hyvää uutta vuotta kaikille!
Ciao!

3 comments:

  1. voisiks kertoo espanjalaisest uudestvuodest ? :)

    ReplyDelete
  2. Löysin sun blogin eilen ja oon lukenu kaikki postaukset läpi. Oon koukussa! Sun blogi on tosi mielenkiintoinen. Costa del Sol on aivan ihana paikka. Siistii ku asut siellä! Mä oon käyny Marbellassa ja Málagassa ja voi että kuinka paljon mä haluan sinne takaisin. <3

    ReplyDelete
  3. Anonyymi: Juu ajattelin tehä seuraavan postauksen uudesta vuodesta! :)

    Anonyymi: ooi kiitos paljon! Täällä on paljon hienoja paikkojan :)

    ReplyDelete