Friday, January 27, 2012

baby puppy

 Hellou!!! Mami toi tommosen yllätyksen meille kotiin. Koiran pentu !!!! Se on sekarotunen vähä labradorinnoutaja ja sitte joku muu rotu. Se on poika ja annettii nimeksi Jazz. Se on sairaan sulonen. Nukkuu kyl koko ajan, mut kun se herää nii se jaksaa leikkiä puol tuntia ja simahtaa heti. :D käytii viemässä se lääkärissä katsomassa että kaikki on kunnossa. ÄÄÄÄ!! Ei voida uskoo siskon kans miten me saatii pentu ja noi suostu xdd. Se on nyt nukkunu mun huoneessa. Lattia täynnä sanoma lehtiä ja joutunu yöllä heräilee antamaan sille tuttipuollosta maitoa. Iha ku baby :-) Saa nähä miten nopeesti se kasvaa!!!!! Joo ja tää koira sit pysyy meillä eikä lähe!!!!!! :) Tänään mulla oli kuviksen tuntia varten kamera mukana. Mentii maalaa koulun muuria. Oli kyl sairaan ärsyttävää ku aurinko paisto niin kirkkaasti eikä nähny ku maalas sitä ja silmät vaa itki. Ens viikon keskiviikkona alkaa koeviikko ja mulla on 3 koetta. Oon alkanu  nyt jo lukee vähä, mutta vähän pelottaa mantsa ja äikkä. Mantsassa on niin paljon asioita mitä pitäis muistaa... Oon varmaa koko viikonlopun koton ja luesken vaan. Huomenna on meijän luokkalasen syntterit nii meen sinne illalla ja pitäis olla treenit koulun jälkee, mutta mahollisesti sataa vettä. Mun on pitäny tehä semmonen 2011 postaus mitä joka kuussa on tapahtunu, mutta se on mulla puolessä välissä ja on 2011 vuonna tapahtunu niin paljon kaikenlaista niin saatte odottaa sitä sitten :) tossa pari kuvaa tästä päivästä!

Ciao!
ps. se joka tietää miten saa tohon otsikkoo sen kuvan ku mä oon yrittäny 10 kertaa sit pitää avaa joku picasa juttu eikä se silti anna sitä kuvaa lataa??? Thanks!!!

5 comments:

  1. miks se edellinen koira lähti pois :O? mut toi on tosi söpö<3

    ReplyDelete
  2. siis mitä sille edelliselle koiralle kävi? miks se lähti? mut joo sulo on tuoki <3

    ReplyDelete
  3. tykkään tosi paljon sun blogista! osaat ottaa hyvii kuvii, ja on just hyvä ku laitat postauksii paljo kuvii, sul on myös ihana tyyli, sul on paljo ihanii vaatteit! jatka bloggaamist samaa tapaa :)

    ReplyDelete
  4. Anonyymi: mm koska se oli aika vanha ja ajateltiin et pentu olis parempi, et oppis meijän tavoille jne

    Sanni: hehee he is :))

    Anonyymi: se oli vaa viikon koe ajalla meillä. Ärsyttää kyl et miks otettiin se silti meille mutta niin.

    Anonyymi: Oii kiitos tosi paljon :)

    ReplyDelete