Sunday, February 19, 2012

The Carneval

 ILTAA! Mitä teille kuuluu?? Pahoittelut pitkästä tauosta. On ollu hitsisti kiireitä enkä oo ollu kunnolla koneella pitkään aikaa. Käyny aina nopee vaa kattoo mitä uutta on tapahtunu. Mutta niin perjantaina loppu koulu 2 ja alko lomaaa!!! Pitkään odotettu hiihtoloma! Viikonloppu meni tosi nopeesti ja olin molempina päivinä koko päivän clubilla. Lauantaina Tarinalla oli ekat kisat ja voitti ne! Olin siellä tuomaroimassa junnujen peliä ja auttamassa. Ja sunnuntaina oli puku juhlat. Joku vapun tapanen jutska. Jotkut pelas padelia puvut päällä ja tennistä myös. Syötii kaikki yhessä ja juteltiin ja tanssittiin. Oli tosi kivaa olla kaikki clubilaiset yhessä. Kaikki lapset oli tosi innoissaa. Kaikki oli panostanu pukuihin. Käytii tänä aamun nopee ostaa meille puvut XD kelasin eka olla joku hippi tyyppi, mut kaikil oli jonkinlainen puku nii piti sit kans olla. Ja olin joku Egyptiläinen nainen :DD mutta joo tosi kiva viikonloppu oli. Ei oo mitää suunnitelmia ens viikolle. Otan niin rennosti, jillailen kotona, nään kavereita, käyn treeneissä. Ja ainii pitää lukee kokeisiin -.- Olin koeviikolla kipeenä ja mulla jäi äikän ja mantsan koe tekemättä. Joten joudun tekee ne uusinta kokeessa. Onneks se ei oo iha loman jälkeen, mutta ajattelin kummiski alottaa lukemisen vähä kerrallaa. WÄÄÄÄ!!! Kohta mul on synttärit! Eka maaliskuuta. Aika turhaa et täytän 17 xd mut puhuttii Carmenin kans vähäse et mitä tehtäis mun synttäreinä ja tuli sairaan hyviä ideoita!!! Kerron sit teille JOS tää juttu onnistuu :) mutta joo meen kattoo PLL eli pretty little liars. Hyvää illan jatkoa kaikille!!


Ciao!

3 comments:

  1. oliks teijän koulus vanhoje tansseja? oliks siel monta parii tanssimas? :D

    ReplyDelete
  2. ei ollu tänä vuonna, koska ei ollu tarpeeks tanssijoita :( mut toivotaa et on nyt ens vuonna!

    ReplyDelete