Tuesday, February 21, 2012

Let the bass kick



MORNING! Katoin youtubest Tomorrowland videoita ja huhhuh mä niin haluisin sinne!! Näytti niin cool!!! Katottii siskon kans kui hullu meno siel on ja hyvää musaa!! Eilen nukuin piitkään ja olin terassil auringos koko iltapäivän. Kävin sit illemmal ulkon mäkis enne treenejä XD en kyl syöny olin vaa seuran. Olin illalla tunnin treeneis vaa, koska tuli juostuu aika paljon ja olin aika väsyny. Päivä meni sairaan nopeesti. Tänään pitäis 7 aikaa mennä lihaskunto treeneihin ja sit 9 kentälle pelaa. Iltapäivästä en tiiä mitä teen.. Mut tämmönen nopee postaus nyt vaan. Jaa vastaan niihin teijän kysymyksii täs lähi päivinä.
Ciao!

15 comments:

  1. Paska postaus. Voisit kirjottaa mielenkiintosemmi, selvemmi ja oikeeoppisesti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. miks pitäis kirjottaa oikee oppisesti? rakentavampaa kommenttii, kiitos

      Delete
  2. Samaa mieltä Anonyymin kanssa.

    ReplyDelete
  3. mäki haluisin nii paljo tommorwlandiin!!! harmi et kolmen päivän lippu maksaa jotai 380e, et ei oo halpaa touhuu :( p.s. en oo samaa mieltä noiden anonyymien kaa... miks ei sais postaa muute vaa? ei siihe aina tarvi olla mitää erityistä syytä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii ne on kalliita.. mm pitää kattoo sit ku on varaa jos pääsis tonne :D nojoo haters mitä välii

      Delete
  4. Lissu postauksia nää lähinnä on :D

    ReplyDelete
  5. Moj!
    Oon lukenu sun blogia siitä asti ku menit Fuengeen ja alotit kirjottaan sieltä! :)
    On aina tosi hauskaaa avata blogi ja jännityksellä nähä että mitä kaikkee oot puuhaillu ja minkä näkösta siell nyt tällä hetkellä on! :)
    Käyn nimittäin ite siell aika usein, 1-4 kertaa vuodessa, koska meillä on siellä talo! Ja oon nyt lauantaina taas tulossa sinne, tettiin =työharjoitteluun. Ja nyt ku vihdoinkin ihan sattumalta vaan löysin sutt ja vielä ku puhut suomee ja asut JUST siinä tyyliin meijän alapuolella nii ois tositosiTOSI hauskaa jos voitais joskus tavata ni mä saisin jonkunlaisen startin sillee kavereitten suhteen että mulla ois inspistä ollakki siellä kuus viikkoo, ja kattoo sitte että kuinka kauan oon seuraavalla kerralla!! :) Tiiän että tä kysymys on HIEMAN outo mutta toivoisin oikeesti että vastaisit!! :) <3 Ja oltais yhteyksissää!
    T. Kokkolasta 18 vuotis tyttö!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEI VÄHÄ COOL!!! joo tottakai voitais nähä :) ai asut tos puiston vieres alhaalla?? JOO! lisää vaikka fb kaveriks Tanja Sallinen nii sit voidaa jutellaa enemmän ja vaikka nähä :) ja kiitos paljon et luet xd

      Delete
  6. toi tomorrowland kuulostaa kyllä aika siistilt! :-D

    http://ineedtoflyaway.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii kuullostaa!! käyn kattomassa(:

      Delete
  7. http://www.facebook.com/wintomorrowlandtickets

    tomorrowlandista kiinnostuneet, oottehan huomannu ton? :D

    ReplyDelete
  8. minkälainen sää siellä on nyt? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi ihana! aurinkoinen mut ei liian kuuma(:

      Delete