Sunday, March 18, 2012

la da da da daa


HEEY!!!
Lauantaina mamin sisko ja sen tytär eli serkku tuli meille!!! Ei oltu nähty tooosi pitkään aikaan ja kaikki muuttunu ja kasvanu nii oli ihana nähä. Käytiin daddyn kanssa pelaamassa illalla ja meni hyvin. Mulla olis ens viikonloppuna kisat ja pitäis kokonaa muutaa mun syöttöö, joten nyt harjottelin sitä. Ja ihan hyvin se suju. Kauheen hankalaa ku kokonaa alusta pitää muuttaa... Mut voitto on tärkeintä ;) Käytiin sit illalla syömässä. Tänään tein läksyjä ja saksan esitelmää sinne kurssille (elokuva kulttuurista) ja olin vaa serkun kanssa kaupoissa ja jubailtiin. Tossa on pari kuvaa mun hupparista. En oo kertaakaa käyttäny sitä täällä mut mun yks lemppari vaatteista. Ja se et löysin ton joskus vuos sit, ja se ootti mua siin ikkunalla ja säästin rahaa siihen ja kävin sit ostaa sen ku rahat oli kasassa XDD Se on Beyoncen mallistoa Dereon.  Harmi ku en saanu hyvää kuvaa siit mun päälle ja kuvat toisessa koneessa -.- Ens kerralla näytän!! Mut se on sairaan kiva. Semmonen vähä kiree niiku mekko ja musta kultanen. Sit tossa on pari kuvaa tuliaisista. Sain serkulta tos Swarovski kaulakorun, joka on tosi jännä mut COOL! Se on semmonen simpukan muotonen hopee koru jossa on diamonds ja sen saa auki ja siel on huulikiiltoo :D mut tosi hieno. Ja tädiltä sain sormuksen, käsin tehty tommonen turkoosi käsikoru ja helminen kaulakoru. Tykkäsin tosta käsikorusta tosi paljon ja se on mun lempi väri viel!! Toi biisi tos alussa, juttelin kaverin kans FB ja puhuttiin kesästä ja tosta biisist tulee niin kesä fiilis. Ootan kesää niin paljon... Ja suunniteltiin kui siistii olis jos pääsisin suomes käymää. Huomen 9 aamulla kouluun ja loppuu 14.00 mut 15.00 on se KV- kurssi... -.- ärsyttää ku kukaan ei käy siellä ketkä on tulossa saksaa. Meit on siel aina joku 7 :D iha turhaa. Ja sit illalla olis treenit. Mut nyt meen kertaa ruotsin sanoja ja nukkumaan,
CIAO!

No comments:

Post a Comment