Wednesday, March 14, 2012

sunny sunday



HEY!! Tossa muutama hyvä biisi, mitä oon kuunnellu viikonlopun aikana. Mun piti postata tää jo maanantaina, mut en oo ehtiny koneelle. Viikonloppu meni toosi hyvin. Oli Padel turnaus clubilla. Olin siel kattomassa, kun kaverit pelas. Olin kavereitten kanssa ja katoin Jersey Shore. Aika tavallinen viikonloppu. Eilen otettiin siskon kans pari videoo, kun oltiin Malagassa ja ajattelin laittaa ne koneelle ja kattoo millaset niistä tuli ja ehkä julkasta tänne :D Tänään oli toosi outo koulupäivä. Ei ollu yhtään fiilistä mennä kouluun ja olin mökötin muutenki melkee koko päivän... Ja se että joku koulu uhkaus ollu suomessa nii vaikuttaa meijän kouluun myös?? Ulko ovet oli lukittuna. Ruokalan ovet oli kans lukossa ja oli joku opettaja joka avas sitä ovea vähä väliin et pääsi syömää. Ja kuulemma turvallisuus harjoittelua oli. Mul oli sit 19.00 treenit ja tulin kotiin. Oon iha väsyny. Pitäis tehä pari jutskaa, tehä läksyt ja mennä nukkumaan. Tossa on pari kuvaa sunnuntaista 
hyvää illan jatkoa kaikille,
ciao!

6 comments:

  1. oho mite se uhkaus voi vaikuttaa teihi ?! :O mäkää en oo kuullu koko asiast, vaik iha helsingis oon koulus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en mäkäää tienny ku vasta koulussa :DD en tosiaankaa tiiä....

      Delete
  2. Tää saattaa olla vähä outo kysymys mut tiiäks myydäänkö fuengirolas tai malagassa conversei halvalla ? :D Ja sulla on muuten tosi ihana blogi (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei oo ees:D täällä on ainaki halvempia mut malagasta en tiiä :D oltiin torremolinoksessa yks päivä ja löysin matalat conversit semmoset liilat niin 39.90 !!!!

      Delete
    2. oi kiitti tosi paljon tiedosta oon nimittäi tulos vähä aja pääst sinne päi nii oli kiva tietää etukätee ! (: ja usko vaa tää on ihana blogi

      Delete
    3. juu ei mitään:) kannattaa katella eripaikoista niitä kenkiä kun ne myy vähä eri hintaa! thankss :))

      Delete