Monday, June 11, 2012

TO FINLAND!!

DSC_2723
DSC_2703

DSC_2701
DSC_2950
DSC_2945
DSC_2932
DSC_2928
DSC_2995
DSC_2990
DSC_2983
DSC_2982
DSC_2980
DSC_2975
DSC_2973
DSC_2972
DSC_3002

DSC_3009

Hey kaikki! Mul lähtee lento 6 h päästä SUOMEEN!!! WOW! En ees osaa selittää mun fiiliksii. On vähä ristiriitanen olo mut sillee jänskättää iha sikan nähä kaikkii pitkästä aikaan. Mennään eka pariks päiväks sukujuhliin ja nään kaikkii sukulaisii JEEJEE! ja ke espooseen moikkaa kavereita ja tuttuja, to takasin tampereelle ja pe lähtee jo lento takasin espanjaa. Mun pitäis nyt mennä nukkuu hetkeks. Pitää herää 3 ja mennä 4 lentokentälle... Niin outoo.. wow mutta niin. Tossa on kuvia tästä viikosta mitä kaikkee oon tehy. Oltiin eilen Oskarin ja Kaken kans leffas MIB 3. Oli iha hitsin hyvä ja oli viel 3D! Chillailtiin sen jälkeen skeitti rampilla ja menin sit kotiin. Vikat kuvat on Oskarin antama lahja, (koska meillä on kuukausipäivä ku oon suomessa nii anto lahjan etukäteen) tommonen pehmolelu ja helmikultanen käsikoru. Tykkään iha sikan tost käsikorusta ku se on niin yksinkertanen ja kaunis. Thanks boo <3, mut nyt meen lepiiiiiiii !!!  Kohta nährään kamut!!
Ciao!

6 comments:

  1. onks sulla r-kirjain vika? :)

    ReplyDelete
  2. Mitä lukiota käyt siellä? :)

    ReplyDelete
  3. onko sun toine vahemmista espanjalainen vai ku oot noi tumma?:) miks asutte espanjas?:) oot kaunis;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun mami on tansaaniasta, afrikasta. Ja mun daddy on suomalainen :D moni on luullu brasilialaiseks tai latinoks tai espanjalainen :D

      Delete