Wednesday, February 6, 2013

enjoy the little things


Untitled Photo on 2-6-13 at 4.11 PM #2
Untitled
Photo on 2-6-13 at 4.11 PM #3 Untitled Untitled

Tänään oli vika koe. JES!! Vihaan koeviikkoja... Hullu stressi koko ajan ku kaikkee pitäis tehä. Tänään pitää tehä viel kuviksen lokikirja valmiiks. Perjantaina alkaa uus jakso. Aika on menny niin nopeesti... Enään pari viikkoo mun synttäreille!!!! 18 ja oon aikuinen. Ainaki melkee :D piti mennä ulos kuvaa vähä päivän asua, mut pitää tehä toi kuviksen härdelli valmiiks ennen treenejä. Viimepostaukses näky mun uus kauluspaita. Otin siitä nyt paremman kuvan. Tykkään tosi paljon. Tommonen farkkunen kulahtanu väri. Mun sisko oli pari vuotta sit saanu Sebagon nahka kengät ja se ei ikinä käyttäny niitä nii otin ne omaan käyttöö. Oon ennen haaveilu tommosista kengistä ja nyt mulla on ne:) Oon kuunnellu paljon Bruno Marssin uutta levyä. Tosi hyvä kannattaa kuunnella. Yritän nyt tehä ton lokikirjan valmiiks ja kattoo sarjoi samalla,
Ciao!

2 comments:

  1. millon laitat teidän uudesta talosta kuvia? :)

    ReplyDelete
  2. Ui sie oot niin kaunis Tanja :)) ihana paita ja ihana olet muutenki!

    ReplyDelete