Wednesday, April 24, 2013

WEDNESDAY

Heissan! Oon nyt vihdoinki terve. Sairastuin perjantaina yhtäkkii kuumeeseen. Iski tosi korkee kuume. Käytiin mamin kanssa maanantaina lääkärissä ja selvis että oli kurkussa tulehdus. Sain onneks lääkettä ja nyt on olo paljon parempi. Väsyttää vielä paljon eikä jaksa tehdä mitään. Oon jääny koulusta tosi paljon jälkeen ja oon yrittäny tehä rästi tehtäviä. Tänne espanjaakin tulee kesä!! Jei. Kelit on paljon lämpimämpiä eikä sada vettä koko ajan. Ens viikolla on vappu ja alkaa kansainväliset feriat!!
Oon pitkään miettiny millaset tennarit haluisin joko vansit tai toiset conssit. Mun tosi hyvän kaverin äiti oli just ulkomailla ja sain niiltä sitte valkoset pitkävartiset conssit! Oon ollu tosi ilonen koko päivän ja ootan innolla et voin käyttää niitä :) nyt pari random kuvaa vielä ja pesulle ja nukkumaan, hyvää yötä!! :)
578922_10151500050269706_1997831384_n Untitled Untitled 221671_10151500049349706_262612485_n
Untitled




2 comments:

  1. auts miks sulla on kinesioteippi? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on ollu jalka tosi monesti kipee, säärestä nilkasta ja lonkasta, niin kävin fysiolla ja se kerto et mun toinen jalka eli toi vasen oli pidempi ku toinen ja se aiheutti mun kovat jalka kivut... :/ ja fysion jälkeen sit nous iha hullu kuume. Tosi outoo :D vähä pelottaa mennä taas sinne XD mut ei se teippi ollu ku pari päivää sen hoidon jälkeen ku se hiero ja naksautti paikkoja jne

      Delete