Sunday, June 23, 2013

I WISH TO GO TO A CONCERT




Iltaa! Tosi moni mun kavereista on ollu kaikenlaisissa festareilla ja keikoilla, mutta mä en oo vielä kertaakaa ollu. Haluisin niin paljon jollekki keikalle... Ja oon kattonu tosi paljon mitä keikkoja täällä on. Oon ajatellu iha sikana et haluisin ekan kerran mennä keikalle, joku artisti josta tykkään tosi paljon. Selailin mitä kaikkii artisteja tulee espanjaan ticketmaster.es sivuilta ja sit näin että Bruno Mars tulee espanjaa marraskuussa. Olin jo iha valmiina ehdottamaan vanhemmille jos voisin mennä, mut kaikki liput oli jo loppuun myynty. Ylläri. ÄÄÄÄ!!! Sit viel ku Brunolta on tullu toi uus levy ja oon kattonu youtubesta vaa sen esiintymisii kaikissa show:ssa. Ja samoin toi Daft Punk ft Pharrel Williams biisi on sika hyvä!!! Lempparit mitä on soinu muutaman viikon ajan koko ajan XD Ei tässä muuta. Fiilistelen huomista sillä täällä juhlitaan juhannusta eli San Juan. Siitä sitten ens kerralla lisää.
(Oltiin tänää kuvailee härällä enkä ehtiny lataa kaikkii kuvii vielä Flickrii, mut huomenna postaan ne kuvat!!!) Ciao!

No comments:

Post a Comment