Thursday, June 20, 2013

SOME PHONE PICTURES


Untitled Untitled Untitled Untitled

Moikka kaikille! Oon maannu sängyssä muutaman tunnin putkee kovan vatsa kivun takia. Kävin just haukkaamassa jotai ruokaa jos tulis parempi olo. Onneksi huomenna on vapaapäivä töistä! Ja maanantai myös, koska suomessa vietetää juhannusta huomenna ja täällä espanjalaist viettää juhannusta sunnuntaina. Meille tulee huomenna vieraita viettää juhannusta, mutta oon ite lapsen vahtina huomenna. Ite pääsen viettää juhannusta sunnuntaina. Ollaan suunniteltu, että mennään piknikille perheen kanssa ja vieraiden. Illalla meen sit näkee kavereita, ilotulitusta ja yö uinnille.
Tossa on muutamat kuvat kesälomasta. Oon ollu leffassa, oltii rannalla tekee fysiikka treenejä ja oli tommonen hieno auto XD, Jojolla oli "valmistujaiset" pääsi isompaa kouluun, ollu synttäreillä ja rannalla tosi paljon. Enää viikko töitä ja sit alkaa taas tenniksen kesäleiri. Meille tulee kuukaudeks asuu yks espanjalainen poika, joka pelaa tennistä ja suomesta tulee yks tyttö pariks viikoks. Toivotaan, että tulee parempi kesäleiri kuin edellisinä vuosina :). Oon kuunnellu aika paljon tota Imagine Dragons. Oon aina kuullu niitten biisejä radiosta ja ajattelin sit duunissa tauolla kuunnella vähä sen levyä netistä. Se ei oo semmosta kunnon rockia vaan myös popin välistä. Just semmosta, mitä voi kuunnella hyvällä fiiliksellä kotona ja autossa pitkillä matkoilla tai vaan ilta-auringossa. Mut suosittelen kyllä.
Nyt meen suihkuun ja nukkumaan aikasin, jos olis huomenna parempi olo.

Mitä ite tykkäätte bändistä ja biiseistä? Hyvää juhannusta kaikille!!

No comments:

Post a Comment