Tuesday, December 17, 2013

What`s new for me


 
Moikka pitkästä aikaan. En oo kirjottanu aikoihin, kun koulu vie niiiiin paljon aikaa. Kerroin teille varmaan viimeks mun jalasta. Pelaan siis tennistä ja satutin mun jalan. En oikeastaan satuttanu sitä tahallaan vaan mun vasen jalka on toista jalkaa noin sentin lyhyeempi. Ja mun vasen polvi on heikompi kuin oikea polvi, joten mulla oli joko polvi kipee, lonkka, sääri tai nilkka. Kesällä mulla tuli kaikki samaan aikaan enkä pystyny liikkumaan kunnolla. Pidin tauon ja kävin fysiolla. Saatii jalka hoidettua levolla, treenillä ja hankittiin mulle pohjalliset, joiden kanssa treenaan ja juoksen. Pari kuukautta sitten tuli polvi taas tosi kipeeksi. Jouduin käyttää polvi tukee ja päätettiin vanhempien kanssa, että nyt selvitetään mikä ongelma mun jalassa on ja hoidetaan se kunnolla. Tosi ärsyttävää, että koko ajan tulee ja menee kipu. Käytiin Torrelinoksen Monte Real klinikalla, jotka meidän tutut kehu hyväksi paikaksi. Siellä kävin viisi kertaa 3-4 viikon ajan. Sain kaikkia erillaisia hoitoja ja mm akupunktio!!! Oli iha hullua. Nimittäin pelkään neuloja tosi paljon... Hoito aikana en saanut pelata ollenkaa tennistä eikä tehdä minkäälaista "rankkaa" treeniä eikä ees kovaa kävelyä. Hoidon aikana jouduin venyttelemään ja oli joka päiväksi pieni kotitehtävä mm. kyykyjä. Hoidon jälkeen pääsin kentälle ja oon nyt ollu 2vk ilman mitään kipua!!! Ihan mahtavaa:) ollaan oltu yhteydessä fysion kanssa ja oli tosi hyvä fysio. Pitää muistaa vaan tehdä paljon töitä ton vasemman jalan eteen... Muutaman 5-6kk päästä saattaa tulla uudestaan, mutta nyt ainakin tiedetään että se voidaan hoitaa heti helposti pienellä levolla ja fysio käynnillä.
Fotor121721573
Koulussa on menny hyvin. Oon yrittäny jaksaa ja mua jännittää ihan kauheesti kun keväällä on ensimmäiset kirjoitukset!! Kirjotan englannin ja äidinkielen. Kumpaakaan ei voi oikee lukea, mutta kerrata kaikki kurssin asiat. Ootte varmaan kuullu myös meijän koulun tilanteesta? Eikä tietä tarkalleen jatkanko meidän koulussa, kun on viimenen vuosi, mutta siskoni vaihtaa espanjalaiseen kouluun. Tosi harmi, että koko ajan menee huonosti meijän koululla. Enkä oo ikinä maininnu siitä täällä blogissa, mutta nyt kerron vaan fiiliksistä ja kuulumisistani. Oon koko syksyn ja talven käyttäny tumman liilaa/ melkee mustaa kynsilakkaa, joten ostin ennen kuin mentii viikonlopuksi Marbellaa Oskarin kanssa uuden lakan. Se on  Maybeline Color Show kynsilakkaa. Tykkään tosi paljon, kun se näyttää punaselta illalla ja päiväs aikaan kun on tosi valosaa se on hieman oranssihtava. Ostin myös viime viikonloppuna uuden ripsarin. Tosi tuuheet ja pitkät ripset tulee joka kerta. (otan teille kuvan ens kerralla) Julia tuli pari viikkoa sitten nopeelta suomi visiitiltä takas espanjaa ruotsin kautta ja toi mulle Victoria`s Secretistä ihanan meikkilaukun, vartalovoiteen, vartalosuihkeen ja suihkugeelin. Ihanan tuoksusia. Mulla ei ikinä oo ollu ennen mitään VS merkkistä ja oon aina toivonu ekaks ostokseksi/lahjaksi tuoksut. Kestää hyvin ja niitä voi tuoksutella:). Joten thank you my love!
Untitled Tanjan Kamera 737
Ihanaa kun joulu on jo ihan ovella. Taas tää vuos on menny niin nopeesti. Tuntuu kun enemmä tulee ikää niin vuodet menee vaan nopeemmin. Vasta kesäloma oli... Mulla ei oo mitään joululoma suunnitelmia. Oon nyt töissä jouluaattoon asti Ewalds nimisessä kaupassa. Oon siellä aamusta päivään ja noin 4-7 oon sitten treeneissä. Joudun menee suoraan töistä treeneihin. Moni varmaa ihmetteleee miks mennä töihin vaan vähäks aikaan, mutta musta se on kiva tienata vähän rahaa jotenki XD Ja myös siks koska ajattelin pikkuhiljaa miettimään mitä ostaa Oskarille ylppäri lahjaksi. Oskari valmistuu nyt keväällä ja sen juhlat pidetään suomessa. Toivottavasti muillakin mun kavereilla olis siinä samoihin aikoihin niin vois käydä niidenki juhlissa.. Kesällä sitten koittaa se kauan odotettu aika... Oskari lähtee inttiin ja musta tulee intti leski.. :D Kuullostaa ihan kauheelle ja on iha kauheeta. Ja vielä että asun täällä ja ei tiedetä voiko Oskari tulla edes tänne espanjaan asti viettää sen parin päivän lomaa?
Fotor1217215842
Oltiin perjantaina Julian kans sushilla ja oltiin shoppailee vielä joululahjoja. Ei löytyny mitään mitä oltii etsimässä, mutta paljon kivoja vaatteita itsellemme kyllä ::D Sushi oli niin hyvää. Ja tultiin molemmat suoraan treeneistä lähettiin ajaa Marbellaan päin. Oli tosi nälkä niin tilattiin tommonen iso lautasellinen kaikkee meijän lemppari susheja. On ihanan näköstä kun täällä espanjassa on joka paikassa ihanat jouluvalot. Varsinki kauppakeskuksissa panostetaan jouluvaloihin ja isot joulukuuset. Ahh on joulu niin kaunista. Ikävä tosi paljon sinne suomeen mutta ei sielläkään kuulemma enään lunta ole??
Fotor1217220024
Niiin! ja sit julia osti meille tommoset ystäväkorut :) Ollaan tosi kauan etitty semmoset söpöt simppelit korut toisillemme josta muistettaisimme toisemme. Semmoset mitä voi käyttää kun treenaa ettei voi ottaa pois eikä kulu heti ja mee rikki. Julia löys meille tommoset ihanan suloset punottu nahka koru jossa on tommonen hopeinen timanttinen sydän. Niin kaunis ja simppeli. Tykkätään molemmat niin simppeli jutuista koruista varsinki nii oli ihana valinta. Ei tässä mitään muuta kummempaa. Pitäis mennä kattoo uus Hobitti leffa kun Oskari tulis takas... En yksin haluu mennä kattoo ja kaikki on nyt loman suomessa. Käytii kattoo tossa pari viikkoa sitten se uus nälkäpeli elokuva ja oli tosi hyvä!!! Ootan jo iha innolla sitä kolmatta osaa. Jäin miettimään pari päivää elokuvan jälkee, että olis kauheeta jos meillä olis tommonen elämä :D jään aina välillä miettimään tommosia asioita mitä leffoissa tapahtuu. Ainii!! Oon alkanu lukee kirjoja. Tai ainakin oon yrittäny lukee pari kertaa viikossa ja nyt on kesken yks kirja. Yritän tähdätä jos sais 4 kirjan luettua ennen kuin vuos vaihtuu. Ja ens vuodeks tavotteelle lukea enemmän!!! :)
1499631_211383145715050_253857469_n Untitled

Kuunnellakaa noita biisejä mitä laitoin. Laitoin vanhoja ja uusia. Ja ootte varmaan kuullu monia näistä. Mitkä on teijän lempparit? Hyvää lomaa kaikille ja loman alkua joilla alkaa vasta myöhemmin!

1 comment:

  1. Tulin nyt kyselemään vähän tyhmiä.

    Olen muuttamassa tammikuussa pariksi kuukaudeksi Fuengirolaan seikkailemaan. En ole tulossa opiskelemaan, enkä ensisijaisesti etsi töitäkään, tarkoituksena vain tutustua uuteen maailman ja valloittaa pieni pala unelmia.

    Koska olen tulossa yksin, enkä tunne sieltä ketään, mietin, että osaisitko kertoa mitä kautta voisi päästä tutustumaan Espanjassa asuviin suomalaisiin? Yritin etsiä koko Facebookin, ja löysin yhteisöjä ties missä maassa asuville suomalaisille, mutten espanjassa. Poisluekin tietysti eläkeläiset, mutta siihen kategoriaan en taida kuulua : D

    Ja toinen kysymys, mitä mieltä olisit siitä, jos joku kerta veisin sinut vaikkapa kahville? Olisi kiva tavata joskus jotain bloggaajia joita seuraa, ja tulit mieleeni. Onko ihan typerä ajatus, vai haluaisitko mahdollisesti tavata tämän maailman matkaajan joskus keväällä? (:

    Minut löytää täältä, jos tapaaminen kuulostaa yhtään järkevältä ajatukselta,
    http://so-restless.blogspot.fi/

    ReplyDelete